Znajdziesz tutaj odpowiedzi na najczęściej pojawiające się pytania, dotyczące funkcjonowania platformy oraz umieszczonych na niej szkoleń i kursów.
1. Czy muszę zakładać konto na platformie, żeby kupić szkolenie lub kurs?
Dla realizacji transakcji zakupu, nie jest konieczne zakładanie konta na platformie. Jest to niezbęde w momencie, gdy chcesz rozpocząć realizację zakupionego szkolenia lub kursu.
Konto użytkownika zostanie utworzone przez Administratora po zaksięgowaniu wpłaty, a dane do logowania otrzymasz e-mailem.
2. Czy szkolenia i kursy zakupione na platformie można odtworzyć na tablecie?
Tak, można, ale pamiętaj, że treści platformy najlepiej będą się wyświetlały na ekranach o rozdzielczości 1024 x 768 pikseli.
3. Czy po ukończeniu szkolenia lub kursu otrzymam zaświadczenie?
Tak. Po ukończeniu szkolenia lub kursu z wynikiem pozytywnym, otrzymasz zaświadczenie drogą elektroniczną (pdf). W przypadku szkoleń okresowych bhp, oryginał zaświadczenia wyślemy również listem ekonomicznym Pocztą Polską.
4. Czy w trakcie szkolenia lub kursu można konsultować się z nauczycielem?
Tak. Dostępność konsultacji z nauczycielem lub ekspertem zależy od rodzaju szkolenia lub kursu. Szczegółowe informacje znajdziesz w opisie każdego szkolenia/kursu.
5. Jakie parametry techniczne powinien posiadać komputer, na którym będzie odtwarzane szkolenie lub kurs?
Wymogi techniczne komputera dla prawidłowego korzystania z zasobów platformy to:
aktualna przeglądarka: Mozilla Firefox, Internet Explorer, Opera, Chrome
rekomendowana rozdzielczość ekranu: 1024 x 768 pikseli
gniazdo słuchawkowe lub głośniki
6. Czy mogę zrezygnować ze szkolenia lub kursu w trakcie jego realizacji?
Nie. Po zakupie, całość szkolenia lub kursu jest udostępniana użytkownikowi, dlatego nie ma możliwości złożenia rezygnacji i otrzymania zwrotu kosztów.
7. Czy mogę realizować kilka szkoleń lub kursów w tym samym czasie?
Tak. Możesz realizować jednocześnie dowolną liczbę szkoleń i kursów.
8. Czy do każdego szkolenia lub kursu potrzebuję osobnego loginu?
Nie. Login jest ustalany dla użytkownika i obowiązuje na wszystkie zakupione przez niego szkolenia i kursy.
9. Ile mam czasu na realizację zakupionego szkolenia lub kursu?
Szkolenia i kursy dostępne na platformie mają różny czas realizacji, szczegółowe informacje znajdziesz w opisie konkretnego szkolenia lub kursu.